Ce este Marketplace?
Prin intermediul Marketplace permitem diferiților parteneri externi să-și vândă articolele sportive pe decathlon.ro. Astfel, pe decathlon.ro putem pune la dispoziția clienților noștri o ofertă largă de produse și servicii.
Decathlon garantează securitatea plăților, în timp ce facturarea, expedierea, livrarea și serviciile post-vânzare sunt responsabilitatea partenerilor noștri.
De ce Decathlon.ro este acum Marketplace?
Dorim să facem plăcerea și beneficiile sportului accesibile unui număr cât mai mare de oameni din România, într-un mod sustenabil. De aceea, ne dorim să oferim cea mai mare și calitativă ofertă de articole legate de sport, sănătate și bunăstare.
Astfel, am ales să lucrăm cu parteneri selectați de echipele noastre, care îi însoțesc îndeaproape, pentru a oferi cele mai bune articole și experiențe posibile.
Unde găsesc articolele "Vândute și expediate de" un partener?
Pe tot site-ul! Pentru a afla ce articole sunt vândute de parteneri, găsește mențiunea "Vândut și expediat de".
Aici de exemplu
Cum funcționează?
Principiul unui Marketplace este de a grupa mai mulți parteneri pe același site.
Fiecare dintre ei are propria sa organizare,
astfel că metodele de livrare, termenii și costurile diferă de la partener la partener.
Selectez articolul pe care îl doresc. Dacă este vândut de un partener este indicat pe pagina articolului. Îl adaug în coșul de cumpărături.
Îmi validez coșul și aleg, pentru fiecare partener, metoda de livrare (o livrare per partener).
Etapa de plată este neschimbată: Cu sau fără un articol de la un partener, plata se face o singură dată.
Urmăresc statusul comenzii mele în contul meu. Primesc actualizări privind expedierea comenzii prin e-mail. Partenerul este cel care gestionează expedierea și informațiile furnizate. Primesc o comandă per partener.
Cum funcționează retururile?
Retururile articolelor din Marketplace decathlon.ro sunt gestionate direct de către parteneri, nefiind posibilă efectuarea lor în magazinele fizice Decathlon Îți garantăm că procesul este foarte simplu.
Cum pot face un retur? Articolele se returnează direct partenerului, de aceea recomandăm să se verifice termenii și condițiile de retur disponibile pe pagina partenerului de pe decathlon.ro. Suma aferentă returului va fi rambursată în termen de 15 zile lucrătoare din momentul în care coletul de retur este primit de partener.
Pentru a schimba un produs, trebuie mai întâi să returnezi produsul, apoi să plasezi o nouă comandă.
Vreau să-mi vând articolele pe Marketplace Decathlon, cum pot face acest lucru?
Ia legătura cu noi printr-un e-mail la adresa: [email protected]
Alte întrebări despre Marketplace?
Descoperă întrebările frecvente adresate de clienții noștri:
-
Sunt articolele mele livrate împreună dacă sunt expediate de diferiți parteneri?
Nu. Fiecare partener este responsabil pentru pregătirea, expedierea și livrarea comenzii sale. Timpii și costurile de livrare variază de la partener la partener și sunt afișate în pasul „Modalitate de livrare” din coșul de cumpărături.
-
Dacă plasez o comandă de la diferiți parteneri, trebuie să plătesc costurile de transport de mai multe ori?
Da, pentru că expedierea și livrarea articolelor este gestionată de fiecare partener. Coletele nu sunt expediate împreună, dacă plasezi o comandă cu articole de la diferiți parteneri.
-
Pot ridica comenzile de la parteneri din magazinele Decathlon?
Nu este posibil în acest moment, dar lucrăm pentru a oferi acest serviciu în viitor. Toate articolele pe care le expediază partenerii noștri pot fi livrate doar la o singură adresă prin intermediul unui curier.
-
Doresc să schimb/returnez un articol vândut și expediat de un partener la un magazin Decathlon, este posibil?
Produsele vândute și expediate de partenerii noștri sunt disponibile doar pe site-ul nostru decathlon.ro și, prin urmare, nu sunt disponibile și în magazinele noastre fizice. Din acest motiv, nu acceptăm returnarea produselor partenere în magazinele noastre. Returul se poate face doar direct partenerului.
-
Pourquoi parlez-vous de partenaires ?
Parce qu'on a eu un vrai coup de coeur pour ces belles marques ! Elles partagent nos valeurs. On aime ce qu'elles font. On a donc envie de les valoriser via un partenariat.
-
Pourquoi ces partenaires et pas d'autres ?
Parce qu'ils partagent nos valeurs. Bien sûr, on reste ouvert pour accueillir de belles nouveautés. Vous connaissez une marque sportive sympa ? Faites-nous signe à [email protected]
-
Je peux vous suggérer un nouveau partenaire ?
Oui ! On croit au travail d'équipe. Une belle marque sportive à nous partager, c'est par ici : [email protected] . Suite à vos recommandations, on contacte la marque et on vérifie si ça matche avec nos valeurs.
-
De nouveaux partenaires, c'est prévu ?
Oui ! On rencontre de nouvelles marques tous les jours. L'équipe déniche des pépites et les glisse sur notre site une par une.
-
Où puis-je trouver la liste de l'ensemble des partenaires ?
La liste est ici . Bonne découverte !
-
Comment on reconnaît les produits des partenaires ?
Facile ! On a déposé un petit sticker "partenaire" sur tous les articles de nos partenaires.
-
Je veux suivre ma commande, comment ça marche ?
Pour suivre vos achats auprès de nos partenaires, on vous invite à contacter notre service client .
-
Quel est le montant des frais de livraison ?
Ça dépend de l'article et du partenaire. On vous rassure, les frais de livraison sont toujours indiqués avant le paiement. Et ne s'appliquent qu'une seule fois par partenaire, peu importe le nombre d'articles.
Bon à savoir : ce sont nos partenaires qui expédient leurs articles. Pour chaque commande passée chez un partenaire, vous recevez un colis. Avec un exemple, c'est toujours mieux : si vous commandez 5 articles de 5 partenaires différents, vous recevez donc 5 colis.
-
Qui envoie ma commande ?
Tous les articles vendus sur la market place sont préparés et expédiés par nos partenaires.
-
Comment les articles sont expédiés par les partenaires ?
Pour l'instant, nos partenaires expédient tous vos colis à votre domicile.
-
Je n'ai pas reçu mon colis, que dois-je faire ?
On vous invite à contacter notre service client . On reste à votre écoute pour toute commande passée sur notre site, même auprès de nos partenaires.
-
Mon colis est vide, abîmé ou ne correspond pas à ma commande, que dois-je faire ?
-
Je souhaite annuler ma commande. Ça fonctionne comment ?
Pour annuler votre commande, une simple demande à notre service client suffit. Pour nous contacter, c'est par ici .
-
Quels sont les moyens de paiement acceptés ?
Vous pouvez donc payer par carte bancaire ou avec une carte cadeau.
-
Est-ce que je peux payer avec une carte cadeau Decathlon ?
Oui, la carte cadeau fonctionne pour tous les articles du site, vendus par Decathlon ou par nos marques partenaires. C'est le moment de vous faire plaisir !
-
Je souhaite donner mon avis sur un article, c'est possible ?
Oui, d'ailleurs on vous demandera votre avis !
-
Le partenaire va-t-il lire mon avis ?
Oui ! On communique quotidiennement avec nos partenaires et on fait le point sur vos avis et retours avec eux. Alors, laissez-nous vos petits et grands avis. Promis, on les lit et on les partage avec nos partenaires !
-
Comment contacter un partenaire ?
Facile ! On fait le relais. Contactez d'abord notre service client . Puis, si c'est nécessaire, on vous met en relation avec le partenaire.
-
Et si je n'ai pas de compte DECATHLON, je dois en créer un pour commander ?
Oui. On vous rassure, la création d'un compte ne prend que quelques minutes.
-